1.Dönem Sonu Veli Toplantısından Görüntüler


14.01.2008 tarihinde velilerimle 1. dönemin son veli toplantısını yaptım. Veli toplantısında 1. dönemin değerlendirmesi yapıldı. Öğrencilerime tatil döneminde nasıl çalışmaları gerektiği ile ilgili bilgi verildi. OTMG çalışması değerlendirmesi yapıldı.Öğrencilerime verdiğim "Haftanın Öğrencisi" uygulaması ile ilgili bilgi verildi.Tatil dönüşünde doğum iznime çıkmam nedeniyle "Haftanın öğrencisi" uygulamasında bütün öğrencilerime bu belgeleri vermek, onları derse motive etmek,her bir bireyin benim için değerli olduğunu hissettitmek için hazırlamış olduğumu velilerime ilettim. Bu belgeleri alırken hak ederek almaları gerektiğini velilerime belittim.Amaçsızca vermiş olmamın ne onlara ne de velilerime faydası olacağımı ilettim. Önüm de kısa bir süre kalmasından dolayı belgeyi alamayan öğrencilerime belgenin başlığını değiştirmeden (Haftanın Öğrencisi) hemen hemen her güne bir öğrenci düşecek şekilde vereceğimi ifade ettim. Çünkü başlığın değiştirilmesinde diğer öğrencilerden farklı bir belge aldığını zannetmelerini istemediğim için bu şekilde bir düzenleme yapacağımı velilerime veli toplantısında duyurdum.Birlikte bütünleşip tek kuvvet, tek yürek olduğum velilerimle çektirdim bir anı fotoğrafı.... Bana destek veren 1/B sınıfı velilerime sonsuz teşekkürlerimi sunarım.Başarılara adım atmak için en kısa sürede beraber olmak dileğiyle......

Hiç yorum yok: